Betingelser & vilkår

Betingelser & Vilkår.

Ved alt nedenstående vil Lihn’s  blive betegnet som “firmaet” eller “Virksomheden”. Køber kan blive betegnet som “Kunden”

Ved alle henvendelser skal kunden indformere om hvad der er galt, kunden bedes informere hvordan det er firmaets fejl, kunden kan ikke forvente at virksomheden selv regner det ud, kunden kan til en hver tid spørge om råd og vejledning til selvhjælp, Virksomheden kan komme med vejledning og hjælp til at forsimple denne proces, men virksomheden står ikke til ansvar for hvordan hjælpen og rådene bruges. Hvis kunden ikke kan forklare sig, kan kunden prøve at formidle omkredsen af problemmet, men på intet tidspunkt kan virksomheden stå til ansvar for hvad kunden gør, kunden er selv ansvarlig for hvad kunden gør, alle råd og vejledninger fra virksomheden er kun til for at hjælpe på vej, på intet tidspunkt er det virksomheden ansvar at udføre en handling på kundens vegne. Kunden står selv for at tage beslutninger og handlinger og kan aldrig forvente at virksomheden er ansvarlig.

Alle materialer er skabt som hjælp til at arbejde med, men hvis kunden ikke er klar skal kunden ikke bruge disse materialer, der er sat til rådighed af virksomheden.

Ved køb fra virksomheden hjemmeside af er der blevet godkendt at alle de forskrevne regler er blevet godkendt.

Er du utilfreds over servicen der er givet fra virksomhedens side af kan du klage på e-mail til info@lihns.dk
Ved hendvendelse skal der dokumenteres køb af ydelse samt forklaring på hvorfor de ønsker at klage over servicen.
Sagen vil så blive taget op og set på hvordan det kan løses så alle parter er tilfredse.
Hvis alle dele af aftalen er vedligeholdt fra virksomhedens side af skal kunden uddybende forklare hvorfor klagen skal udføre tilbagebetaling af pengene.

kunden kan fortryde handlen så længe at ydelsen ikke er startet, når først ydelsen er startet skal kunden dokumentere hvorfor at virksomheden ikke har gjort det firmaet har lovet.

 

 

virksomheden afgiver. Kunden kan spørge om hjælp på tlf. +45 51703531, på e-mail: jan.lihn@lihnslæderværksted.dk, eller skrive til virksomheden som medlem på medlemsiden eller på facebook Lihn’s læderværksted

Ved levering af reparationer med fragtmand/postbud hæfter kunden for prisen, med mindre andet er aftalt skriftligt fra virksomheden af, på den ordre det nu omhandler, vær gang der er en ny order vil der skulle blive godkendt en leverings betingelse.

Ved Reparationer af læder, forventes det at læderet er i ordentlig stand, det vil sige at det har næring i sig, og det ikke er ud tørret og ved at gå i stykker,  hvis skindet er tørt vil det være svære at lave et pænt stykke arbejde, fra virksomhedens side, hvis dette forekommer vil det stå i fakturaen der medfølger, hvordan dette kan undgås i fremtiden med andre støvler. Virksomheden laver reparationen ud fra at alt er i orden, hvis der er læder der er i stykker, vil dette blive så pænt som muligt, der vil blive sikret at det ser så originalt ud, men det vil aldrig blive som nyt, da der er slidtage fra kundens side af, det er kundens eget ansvar at smøre lynlåse efter de er udskiftet, men virksomheden vil informere om det hvis det er blevet gjort af dem, det er kundens ansvar at give næring til læderet, men virksomheden kan gøre det hvis virksomheden finder det nødvendigt for at udføre arbejdet, det er ikke virksomhedens pligt at pudse al bivoksen af igen efter reparationen er udført, dette er pålagt kunden, det er virksomhedens ansvar at meddele at kunden udstyr er blevet behandlet og fortælle dem hvilket produkt der er blevet brugt, så kunden kan lave det fornødne arbejde efterfølgene på deres udstyr.

Det er kundens opgave at meddele om hvor deres produkt skal afhentes hende, så der ikke bliver forsinkelser, for virksomheden ved afhentning. Det er samtidig kundens opgave at sørge for at Virksomheden får en adresse til Fakturaen samt telefonnummer, og eventuelt e-mail adresse hvis kunden ønsker den tilsendt på mail.

Kunden har 8 dage fra levering til at betale fakturaen. Ved betaling efter forfald tilskrives der renter på 0,70%, pr. påbegyndt måned, samt et gebyr på 100,00 DKK.

Det er kundens ansvar at fjerne alt hvad der kan blive tabt, under en reparation af deres materialer, eventuelt indlægssåler m.m. Ved bortfald af indlægssåler eller anden vare der bliver tilsendt virksomheden, hæfter virksomheden ikke. Kunden har altid sin ret til at bede Virksomheden undersøge, om den gængse ting er i deres varetægt. Hvis den ikke kan findes hos virksomheden har virksomheden ikke krav på at levere en vare, som den der var mistet. 

De næste 3 stykker neden under kommer fra forbrugerrådet tænk og omhandler kundens mulighed for reklamation på reparationer. 

Du kan klage over reparationer

Var reparationen af din vare ikke god nok, kan du klage over den.

Reparationer kan du klage over i op til 3 år. Det gælder både i de tilfælde, hvor reparationen sker indenfor de 2 års reklamationsret, du har i følge Købeloven, og hvis du får repareret en vare, der er mere end 2 år gammel.

Forældelsesfristen er 3 år

Opstår nøjagtig den samme fejl igen, eller har reparationen ikke været tilstrækkelig eller fagmæssigt korrekt udført, skal du ikke betale for reparationen en gang til, hvis fejlen opstår inden for 3 år efter den oprindelige reparation.

Holder reparationen ikke på grund af almindelig slitage, forkert brug eller lignende, kan du ikke kræve udbedring uden beregning.

Gem altid kvitteringen

Kvitteringen for reparationer skal du altid gemme, så du har et bevis, hvis du får behov for at klage. Kvitteringen skal indeholde dato for arbejdet og hvad der er repareret på varen.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin